אנגליה השקעות נדל"ן - ליברפול

Monday: 09:00 - 17:00
Tuesday: 09:00 - 17:00
Wednesday: 09:00 - 17:00
Thursday: 09:00 - 17:00
Friday: 09:00 - 12:00
Saturday: -
Sunday: -

About אנגליה השקעות נדל"ן - ליברפול

חברת Omelet מאתרת נכסים יד2 בליברפול הממוקמת בצפון אנגליה.
שירות עבור קבוצות רכישה או יזמים פרטים.
שירות מקצועי המספק נכסים עם תשואה התח

אנגליה השקעות נדל"ן - ליברפול Description

חברת Omelet מאתרת נכסים יד2 בליברפול הממוקמת בצפון אנגליה.
שירות עבור קבוצות רכישה או יזמים פרטים.
שירות מקצועי המספק נכסים עם תשואה התח

Reviews

User

פוסט מכירה פומבית לנכסי נדל״ן באנגליה
היום ומחר זה קורה! מכירה פומבית לנכסי נדל״ן בליברפול! אוקשן! (מילה פופולארית באנגליה) ההתרגשות גדולה, כי מכירות פומביות בתחום הנדל״ן בליברפול מתקיימות אחת לחודשיים, שתי חברות גדולות האחת Venmore והשניה Sutton Kersh וזוהי הזדמנות נפלאה להשיג מציאות של ממש.
...Continue Reading

User

החיים בליברפול 🦅
Life in liverpool 🦅Translated

User

Life in Liverpool is always fun. Last week we ran in the UK Santa Dash. Over 10 000 runners ALL dressed as Father Christmas compete in the most exciting 5K route in the UK, which takes in the city’s most iconic buildings. The race raises money for many children’s charities. Come and join the Omelet team next year. I have already got you entry forms

User

ליברפול חוגגת חנוכה 🧞‍

User

***פוסט המשך משבוע שעבר*** *לינק מהפוסט הקודם בתגובה הראשונה
קורס חינמי על הנושאים הבאים: 1. איך מחפשים נכס ויקטוריאני לטובת השקעה... 2. מה לבדוק בנכס כזה 3. כיצד לנתח כדאיות של נכס שזה מבחינת הוצאות השיפוץ
הקורס מורכב מ-10 שיעורים שיעניקו לכם מידע כיצד בודקים נכסים לפני רכישה, בתחומים שונים המיוחדים לנכסים ויקטוריאנים באנגליה.
כמשקיעים שלא נמצאים פיזית בשטח, חשוב מאוד לקבל משוב כיצד הנכס אותו אתם רוצים לרכוש נראה ובאיזה מצב הוא נמצא לפני הגשת ההצעה ולפני הרכישה. בין אם אתם רוכשים נכס בשוק הפתוח, במכרז, בהוצאה לפועל או במכירה פומבית.
חשוב לכם המשקיעים לדעת מה נבדק בשטח וחשוב לא פחות לכם המשקיעים לדעת לנתח את הנכס לפני הרכישה ולדעת לשאול את השאלות הנכונות. בכל פוסט נתעמק באחד מתוך עשר הבדיקות, ונעשה זאת בליווי סרטון יוטיוב מיוחד לכך, ונלמד מה לבדוק בבואנו לרכוש נכס ויקטוריאני באנגליה.
מעט רקע: נכסים ויקטוראנים (הנקראים כך ע"ש תקופת המלכה ויקטוריה) הם בני 100 שנה לפחות. הנכסים הוויקטוריאנים בדר"כ בנוים על קרקע משל עצמם, החדרים מאוד גדולים והתקרה גבוהה.
בשיעור האשון נדבר על SUBSTISND -שקיעה של הקרקע. שקיעת הקרקע עליה הנכס בנוי נובעת בעיקר מקרקע לא חזקה. ישנם רחובות רבים בליברפול אשר בנויים על בטון, עצים, ופחם ולאחר מספר שנים ובעקבות רטיבויות, הקרקע מתחילה לזוז.
הסרטון הראשון בסדרה עוסק בבדיקה הראשונה והחשובה - שקיעת הקרקע, SUBSTISND. כיצד אנו בודקים נכסים לפני רכישה.
לפניכם חלק ב' של בדיקת תזוזת הקרקע מבדיקה חיצונית, כחלק מבדיקת השפעת שקיעת הקרקע על הנכס מבחוץ ובפנים.
אתם מוזמנים לשאול שאלות נוספות לגבי הנושא ושאלות כלליות לגבי בדיקת הנכס. https://youtu.be/SfEoV8eHCV0
See More

User

הצצה ליומני אומלט. אוקטובר 2018 – אומלט מארחת בליברפול עכשיו, כשליברפול נחה קצת מהפעילות האינטנסיבית
בחודש אוקטובר טעמנו מהפעילות האינטנסיבית של העיר ליברפול – משחק הכדורגל מול מנצ'סטר שכל הכרטיסים נמכרו כחצי שנה מראש, אליו הגיעו אוהדים אדומים מכל קצוות הגלובוס, פסטיבל ג'יאנט האגדי שליברפול מארחת מידי שנה, והכנס של אומלט עם המשקיעים הישראלים שהגיעו לראות מקרוב את העיר והאגדה. עכשיו, כשכל אלה מאחורינו, אנו מתפנות לסכם בהתרגשות ולשתף בשמחה מה כאן היה......
Continue Reading

User

בדיקת נכסים לפני רכישת נכס ויקטוריאני.
חדש! רשימת עצות מבעלי ניסיון. כדאי ללמוד.
בשבועות הבאים נשתף את חברי הקבוצה בנושא חשוב והוא בדיקת נכסים לפני רכישה. בחרנו לבנות קורס המורכב מ-10 שיעורים שיעניקו לכם מידע כיצד בודקים נכסים לפני רכישה, בתחומים שונים המיוחדים לנכסים ויקטוריאנים באנגליה.
... כמשקיעים שלא נמצאים פיזית בשטח, חשוב מאוד לקבל משוב כיצד הנכס אותו אתם רוצים לרכוש נראה ובאיזה מצב הוא נמצא לפני הגשת ההצעה ולפני הרכישה. בין אם אתם רוכשים נכס בשוק הפתוח, במכרז, במכירה פומבית מודרנית או בשיטה הישנה (על ההבדלים נרחיב בעתיד).
חשוב לכם המשקיעים לדעת מה נבדק בשטח וחשוב לא פחות לכם המשקיעים לדעת לנתח את הנכס לפני הרכישה ולדעת לשאול את השאלות הנכונות. בכל פוסט נתעמק באחד מתוך עשר הבדיקות, ונעשה זאת בליווי סרטון יוטיוב מיוחד לכך, ונלמד מה לבדוק בבואנו לרכוש נכס ויקטוריאני באנגליה.
מעט רקע: נכסים ויקטוראנים (הנקראים כך ע"ש תקופת המלכה ויקטוריה) הם בני 100 שנה לפחות. הנכסים הוויקטוריאנים בדר"כ בנוים על קרקע משל עצמם, החדרים מאוד גדולים והתקרה גבוהה. קיימות אפשרויות השבחה בבית ויקטוריאני: ניתן להרחיב את המבנה, לבנות לכיוון הגינה, לפתוח לופט בקומה נוספת או לפצל חלל גדול ל-2 יחידות עצמאיות ולקבל שכירות גבוהה יותר, כלומר פיצול הנכס לHMO - , השכרת כל חדר בנפרד (כמו שדיברנו בפוסטים קודמים) ועוד.
בפוסט הראשון מתוך עשרה בנושא, נדבר על Subsidence -שקיעה של הקרקע. שקיעת הקרקע עליה הנכס בנוי נובעת בעיקר מקרקע לא חזקה. ישנם רחובות רבים בליברפול אשר בנויים על בטון, עצים, ופחם ולאחר מספר שנים ובעקבות רטיבויות, הקרקע מתחילה לזוז.
לאומלט נכסים יש את הידע המקצועי לגבי הרחובות והאיזורים בליברפול, שהרי אומלט ממוקמת בעיר ליברפול עצמה בסמוך להשקעות, ועובדת בקשרים הדוקים עם נדל"ניסטים מקומיים בעלי ניסיון עשיר בנדל"ן בעיר, ולכן הניסיון שלנו יעזור לך בקבלת החלטות נכונות לגבי ההשקעה שלך ולמנוע טעויות שנובעות מידע חסר.
הסרטון הראשון בסדרה עוסק בבדיקה הראשונה והחשובה - שקיעת הקרקע, SUBSTISND. כיצד אנו בודקים נכסים לפני רכישה. כל הלקוחות שלנו מקבלים סרטונים של הנכסים הספציפיים שבדקנו עבורם, ביחד בוחרים את הנכס המתאים למשקיע ומנתחים את כדאיות העסקה ללקוח המרוצה.
אתם מוזמנים לשאול שאלות נוספות לגבי הנושא ושאלות כלליות לגבי בדיקת הנכס.
כנסו לערוץ היוטיוב שלנו וצפו בסרטונים. (לחצו כאן) https://www.youtube.com/channel/UCtq9kEMp jE2avMNrzSU7X3Q
לפניכם חלק א' של בדיקת תזוזת הקרקע בתוך המבנה כחלק מבדיקת השפעת שקיעת הקרקע על הנכס מבחוץ ובפנים.
בפוסטים הבאים נתמקד בבדיקות נוספות של הנכסים הוויקטוראינים לפני הרכישה. הירשמו לערוץ היוטיוב שלנו ותוכלו לקבל עדכונים לסרטונים הבאים.
See More

User

***נותרו 2 יחידות*** השקעה ביחידת מלון בבלפסט
קבלת תשואה מלאה שנה מראש שנה 1-3 = 8% תשואה ... שנה 4 = 9% תשואה שנה 5-10 = 10% תשואה
עליית רווח ומימוש: מימוש לאחר 3 שנים 106% כל שנה עליית רווח של 2% עד 112% חזרה
לפרטים נוספים אושי ome2let@gmail.com
See More

User

ברקסיט - ישפיע בעיקר על הנדל"ן בלונדון, ולעומת זאת (או כתוצאה מכך) שאר האזורים באנגליה מעותדים להעלות את ערך הנכסים. במקום הראשון צפון מערב אנגליה - התחזית מראה עליית ערך של 21.6% ב-5 שנים הקרובות

User

***הזדמנות להשקעה בניין יוקרה, ספטון פארק, ליברפול***
*אפשרי לרכוש כל דירה בנפרד*
הערכת שמאי £1,350,000
... בניין 3 קומות וקומת מרתף, 6 דירות 4 דירות חדר שינה סלון ומטבח 2 דירות 2 חדרי שינה + 2 חדרי אמבטיה סלון ומטבח
השקעה £1,208,000 שכירות שנתית £117,600 תשואה נטו 8% לאחר הוצאות שמאי, עורך דין, מס רכישה, ריהוט עמלת סוכן וכו לא כלול מס ישראל
פרוייקט מסתיים בדצמבר 2018
לפרטים נוספים: ome2let@gmail.com 03-301-90-19
See More

More about אנגליה השקעות נדל"ן - ליברפול

אנגליה השקעות נדל"ן - ליברפול is located at L3 9AG Liverpool
03-3019019
Monday: 09:00 - 17:00
Tuesday: 09:00 - 17:00
Wednesday: 09:00 - 17:00
Thursday: 09:00 - 17:00
Friday: 09:00 - 12:00
Saturday: -
Sunday: -