בעקבות ניר- טיולים רגליים בלונדון

About בעקבות ניר- טיולים רגליים בלונדון

הסיורים בעברית ובאנגלית בלונדון מיועדים למטיילים עצמאיים ולקבוצות שמעוניינים לשדרג את החוויה של הביקור בלונדון. סיור מיוחד לחובבי הארי פו

Reviews

User

אוכל שוק ומה שביניהם

User

דברים לעשות

User

איך מגיעים משדות התעופה וחזרה ואיזה כרטיסים לקנות בזמן השהות. זאת ועוד טיפים שחוב לדעת כשמגיעים לעיר.

User

Southbank ומה לעשות אחרי הטיול (המשיך מאתמול)

User

איך להתכונן לסיור ומה עושים אחרי

User

העלינו את הוידאו היומיים גם ליוטיוב. צפו, והפיצו בבקשה. תודה.

User

דברים שעדיף לוותר עליהם בלונדון. אין מה לעשות, לא הכל מתאים לכולם ואם החברים שלכם אמרו לכם שאתם חייבים, אבל חייבים לראות את האקווריום בלונדון יש מצב שהוא לא באמת בשבלכם. ניר עובר על המקומות הפופולאריים ביותר ומספק טיפים למבקרים והמלצות שיעזרו לכם להחליט לאן ללכת וחשוב יותר - לאן לא ללכת.

User

חזרתי מסיור ועברתי בחנות הלגו אשר ממוקמת בלסטר סקוואר. אלו הסטים שתוכלו למצוא שם כעת, הם נראים מדהים. אם אתם בלונדון או עומדים להיות אל תשכחו לשריין לכם זמן לגו.

User

דברים שתגלו בסיור ״הולכים פוטר״. ניר עובר אתכם על המקומות והדברים שתוכלו ליהנות מהם בסיור שלו. למי זה מתאים, מה תמצאו שם ועוד.

User

הורים שבאים לסיור פוטר ומכירים את הארי פוטר פחות מהילדים? זה הסרטון לראות כדי לקבל טיפים ולהתחבר לחוויה שתהייה להם.
הטיפים מתחילים ב 15:46 לפני כן קצת חדשות פוטר ודיון מרתק לחובבים.

User

טיול בלונדון בזול. איך אפשר לטייל בלונדון ולאכול בתקציב? איפה הכי כדאי לרכוש אוכל כדי לטייל כל היום בלי להוציא עשרות או מאות פאונדים על מזון? כל מה שצריך לדעת על לונדון ואוכל בוידאו הזה.

User

הצגות רבותי הצגות. לונדון היא עיר ההצגות, אין ספק. בסרטון הזה ניר מסביר אילו הצגות שוות, ויותר חשוב הוא מסביר איפה להשיג כרטיסים במחיר נוח ואיך לדעת מה המושבים הנכונים לכם.

User

לונדון, אהבה מפגישה ראשונה. על הנסיעה הראשונה של ניר ללונדון, איך הוא התאהב בה ואיך אתם תתאהבו בה גם כן. למה לצפות במפגש הראשון. הכל בוידאו הזה.

User

מתכננים להגיע לסטודיו הארי פוטר בלונדון? צפו בוידאו הזה קודם כדי לחסוך לעצמכם הרבה כאב ראש ולב. כל מה שחשוב לדעת לפני ובמהלך הביקור.

User

ממחפשים מוצרי הארי פוטר בלונדון? צפו בוידאו הזה קודם!!! בוידאו הזה אני סוקר את החנויות שהכי שווה לבקר בהן, ונותן כמה טיפים ממש חשובים למי שמגיע לעיר, במיוחד אם יש לכם זמן מוגבל. חנויות מוכרות ופחות מוכרות, וגם מקומות שאולי לא ידעתם שמוכרים מוצרי פוטר.

User

עוד מעט אני עולה לשידור היומי. הפעם המלצות על חנויות הארי פוטר וטיפים חשובים למטיילים.

User

יום ההולדת שלי רחוק, אבל זה נותן לכולכם מספיק זמן להכין לי את זה. תודה.

User

הפרק הראשון לתוכנית היומית של ניר. המלצות לנוסעים ללונדון, הדרכות לטיולים, טיפים ועוד. שלחו שאלות וניר ישמח לענות באחד מהוידאו

User

סיור מרתק מלא בסיפורים מעניינים ויוצאי דופן, ניר המדריך סבלני וקומי. תענוג.

User

סיור מרתק מלא בסיפורים מעניינים ויוצאי דופן, ניר המדריך סבלני וקומי. תענוג.

More about בעקבות ניר- טיולים רגליים בלונדון

https://walkingwithnir.com/free-guide